دکتر نیما دستگیر

من دکتر نیما دستگیر، متخصص بیماریهای عفونی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دارای رتبه برتر بورد عفونی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستم.

متخصص بیماریهای عفونی

متخصص بیماریهای عفونی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دارای رتبه برتر بورد عفونی

دارای رتبه برتر بورد عفونی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دارای تقدیرنامه های متعدد بعنوان رزیدنت برتر

رزیدنت ارشد بیمارستان امام حسین تهران

رشته تخصص عفونی

رشته تخصص عفونی و بیماریهای عفونی شامل طیف بسیار وسیعی از بیماریها، شکایات و مشکلات بیماران میگردد

کلینیک تخصصی دنـیــای زخــــم
  • شعبه‌های متعدد در تهران
  • تجربه چند ساله
  • افراد متخصص
  • به‌روزترین تجهیزات
مجرب‌ترین تیم درمانی

من دکتر نیما دستگیر، متخصص بیماریهای عفونی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دارای رتبه برتر بورد عفونی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستم.
ارائه دو مقاله clinical trial در مورد کوید۱۹ و عفونتهای مکرر ادراری ، و اولین case report عفونت انسفالیت هرپسی بدنبال واکسن آسترازنکا در جهان ،در ژورنالهای معتبر بین المللی را در کارنامه خود دارم.
رزیدنت ارشد بیمارستان امام حسین تهران، دارای تقدیرنامه های متعدد بعنوان رزیدنت برتر و نمونه از بیمارستانهای آیت اله طالفانی و امام حسین تهران بوده ام.

رشته تخصص عفونی و بیماریهای عفونی شامل طیف بسیار وسیعی از بیماریها، شکایات و مشکلات بیماران میگردد، بطوریکه هر ارگانی در بدن مانند پوست و مو، دستگاه گوارش، سیستم اسکلتی عضلانی، قلب و ریه، دستگاه ادراری، سیستم عصبی مرکزی و محیطی و…. تحت تاثیر میکروارگانیسمهای بیماریزا میباشند. بروز بیماریهای نوپدید و تغییرات ژنتیکی میکروارگانیسمها زمینه ساز پیدایش بیماریهای متعدد عفونی با چهره ها و تابلوهای بالینی ناشناخته گردیده است.
شاید شناخته شده ترین بیماری عفونی از منظر جامعه در دوره کنونی، بیماری کووید۱۹ که عامل آن ویروس کرونای جهش یافته هست، باشد، ولی باید توجه داشت در پس اکثر بیماریهای مزمن و صعب العلاج زمینه یک بیماری عفونی همیشه وجود دارد، بطور مثال دردهای مزمن ستون فقرات میتواند بدلیل بروسلوز تشخیص داده نشده باشد و یا حتی بروز اختلالات خلقی و افسردگی جدید در سنین میانسالی میتواند بدلیل بروسلوز باشد.
فرض کنید بعد از یک سفر به کشورهای آسیای جنوب شرقی در مراجعت دچار دردهای عضلانی شدید و خستگی و بی حالی باشید ، در اینحالت اولین برداشت شما، خستگی ناشی از سفر یا پرواز طولانی و تغیبر ساعات روز و شب و استراحت خواهد بود، در حالیکه وجود بیماریهای ویروسی خطرناک در آن مناطق از مهمترین تشخیصهای افتراقی این علائم بظاهر معمول در شما خواهند بود.
بسیاری از دردهای مزمن مانند سردردهای طولانی، دردهای مفاصل و عضلات، دردهای ستون فقرات، دردهای شکمی ، اختلالات ادراری، خستگیهای مفرط مزمن و بیدلیل ، و بسیاری تظاهرات بظاهر معمول در ارگانهای مختلف بدن، در حقیقت منشا بیماری عفونی را دارند.
بنابراین اگرچه تب و وجود اختلالات آزمایشگاهی، موارد کمک‌کننده ای در افتراق بیماریهای عفونی از غیر عفونی میتوانند باشند اما باید همیشه در نظر داشت، وجود بیش از چندین هزار میکروارگانیسم در کره زمین اعم از باکتریها، ویروسها، قارچها، انگلها،پروتوزوآها و تک یاخته ها، بالقوه توانایی ایجاد بیماریهای متعدد با تظاهر و علائم بالینی بسیار متفاوتی را خواهند داشت. بنابراین با در نظر گرفتن این نکات و علم براین موضوع که بسیاری از بیماریهای سخت و مهلک مانند انواع سرطانها نیز منشا و مبدا یک عفونت را داشته اند، با بروز علائم و نشانه های بیماری غیرمعمول یا طول کشیده، با پزشک متخصص بیماریهای عفونی مشورت داشته باشید.

تماس و مشاوره رایگان : ۰۹۱۲۰۹۴۴۶۰۹

تخلیه آبسه

درمان تخلیه آبسه

درناژ مایع مفصلی

درناژ مایع مفصلی

تزریق داخل مفصل

تزریق داخل مفصل

جراحیهای پوستی جهت نمونه برداری

جراحیهای پوستی جهت نمونه برداری

جراحی زخمهای حاد ناشی از تروما

جراحی زخمهای حاد ناشی از تروما

اکسیزیونال بیوپسی

تخلیه لیپوم

فهرست
Call Now Button